vrijdag 6 februari 2009



6 februari 2009



------------------------



Twee weken ben ik nu bij mijn nieuwe baasjes in belgie,en ik moet zeggen,dat ik het zeer leuk vind hier. enzy de mechelse herder is intussen mijn beste vriend geworden.Met Pepper de schi-tzu heb ik het zo niet begrepen.hij slaapt de godganse dag en is venijnig als ik hem pest.Nu dat pesten bedoel ik niet slecht hoor maar ik vind het o zo leuk om heel de boel even op zen kop te zetten.Ik ben dan ook een saarloos die een reputatie heeft hoog te houden he'Blijkbaar waren mijn papa (Ringo)en mijn mama(Iraya) als pubers ook hun naam waardig.Als je begrijpt wat ik bedoel.



Bon,ik ga nu slapen want mijn baasjes hebben belooft dat we morgen naar de markt gaan en ik van die lekkere varkensoren krijg!!!dat belooft......dikke hondepoot en tot schrijfs.

1 opmerking:

  1. Hai Kyento!
    Super om nu ook jouw avonturen te kunnen volgen via je eigen weblog!!!

    Blijven we fijn op de hoogte van wat Blauw Bandje zo allemaal uitspookt.

    LOV~E~ & Lavinya

    BeantwoordenVerwijderen