zaterdag 7 februari 2009

helloow folks!!!



Vandaag was een superdag!

Heb vanmorgen de vrouw des huizes getest!!!!

Heel de berging heb ik onderges------ten...en dan nog wel met de achterdeur open!! straffe toeren he'

En dan die hondentrukjes(beloonen en negeren,ken je ze??

Als we braaf zijn dan gaan ze op zo een rare manier tegen ons spreken en als we kattekwaad,of beter gezegd,saarlooskwaad uithalen doen ze net of we het niet gedaan hebben,toch rare wezens die mensen hoor.Maar de rest van de dag ben ik heel flink geweest,maar drie plasjes in huis gedaan.

Morgen gaan wandelen in't bos,lekker crossen met mijn maatje enzy,want dat is toch echt mijn beste maatje hoor .Toch wel erg leuk om als puppie ergens terecht te komen waar al een hond is ,kan je lekker spelen als de baasjes geen tijd voor je hebben.En die hebben ze heus niet altijd geloof me.zo...slaapwel en tot morgen.KYENTO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten