dinsdag 10 februari 2009

Kijk eens wat ik ...... kan!!!

Zondag hebben we een leuke dag gehad!!!
We zijn naar Hofstade gaan wandelen. Al die mensen, honden,spelende kinderen het
doet mij niets. Mijn staartje is niet één keer naar beneden geweest!!Waarom zou ik bang
moeten zijn Enzy is er toch en als zij er bij is durf ik alles, want ik wil niet onderdoen voor haar.
Ik heb geen bang voor bruggen, heb je het op de foto gezien!! (Enzy stond wel aan de andere kant hoor)
De mensen zijn wel in mij geinteresseert en vragen aan mijn baasjes welk Merk ik ben? Precies of ik een of ander automerk ben!!
Als ze dan zeggen Saarlooswolfhond dan horen ze het in Keulen donderen!!
Wandelen is leuk, maar 's avonds aan de open haard uitrusten en genieten is toch ook leuk hoor!!
Clouseau heeft er een liedje van gemaakt "Wat een leven" wel laat hem maar zingen!! Wij saarloosjes
zullen die tekst wel toepassen.

En nu is het slaaptijd

DOEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten