dinsdag 24 februari 2009

kyento veertien weken

Veertien weken ben ik nu,en al flink gegroeid.
Ondertussen weeg ik ook al 13 kilo,en ook mijn deugnieterij breekt meer los.Over het algemeen mogen mijn baasjes niet klagen over mij.Slopen heb ik nog niet gedaan;ik heb wel even aan de keukenblok geproeft maar deze had een vieze smaak(ik vermoed antiknabbel).Verder gedraag ik mij voorbeeldig,alleen heb ik dagelijks enkele uurtjes ontspanning nodig om te spelen en dan is iedereen die in mijn buurt is een slachtoffer,trouwens ik ben wel al heel groot maar als het mij uitkomt toch nog maar een puppie he!
We zijn ook al twee keer naar de hondenschool geweest,dit was supper leuk al die andere pups om mee te ravotten,maar blijkbaar zijn de foto's een beetje mislukt door mijn lichtgevende leiband.Geen groot licht hoor die baasjes van mij , maar goed de hondenschoolfoto's volgen later.

SEE YOU
KYENTO



Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Wat groeit hij snel hè?!! En zo ook zijn streken...

    Ik zie dat Enzy zich ook nog prima vermaakt met hem!

    LOV~E~ & Lavinya

    BeantwoordenVerwijderen